Sterke marketing van een merk bestaat ook uit innovatief denken over het P.O.S. materiaal (Point of Sale). 

Voor Zano ontwikkelde Rikken Print, in samenwerking met Reynhard, een wervelend kamerscherm van karton. Dit ludieke “billboard” is een meer opvallende vervanger voor de frequent geziene rolbanner. Bovendien etaleert het optimaal de prachtige maatkleding van het merk! Deze eerste productie betreft actiemarketing van het merk bij BMW dealer Story in Nijmegen.

 

De combinatie van strakke fotografie, vormgeving en het honingraatkarton zorgt voor een stijlvolle en makkelijk te hanteren merk-uiting. Daarbij is al het materiaal eenvoudig te hergebruiken, het kan immers gewoon bij het oud papier gezet worden.

 

Zano is een kledingmerk dat klanten bedient met honderd procent maatwerk. Dit wordt gewaarborgd met unieke patronen die voor iedere klant afzonderlijk getekend worden. Artikelen hebben hierdoor de perfecte pasvorm en een optimaal draagcomfort. Dit kamerscherm past sterk bij deze kernwaarden.

Rikken Print en Reynhard Ontwerp & Communicatie gaan, vanaf 2016, met het gezamenlijk opgerichte SignDepartment, de markt bedienen met onderscheidend, innovatief marketing materiaal. Nieuwe productiemethoden en de afwezigheid van een dergelijke onderneming geven hier alle aanleiding toe.